Dünyanın dört bir yanındaki tüketicilere hizmet veriyor, son teknoloji ev aletleri ve dijital hizmetler sunuyoruz. Amacımız: tüketicilerimizin evdeki yaşam kalitesini artırmak. Herkes için ev kavramı farklı olsa da bunları birleştiren bir unsur var. Nerede, nasıl yaşarsa yaşasın, ister Sahraaltı Afrika'da yaşayan bir aile, ister Manhattan'da yaşayan bekâr biri olsun birçok insan için evi onun en değerli yeridir. Bireysel tüketici yolculuklarının her birinde onları yenilikçi ürünlerle ve ilham veren deneyimlerle buluşturarak heyecanlandırmak istiyoruz.
Home Connect ekosistemimiz tüketici deneyimini geliştirmek için olağan kullanım aşamasında pek çok ek hizmet sunuyor. Tüketiciler başka birçok şeyin yanında Kitchen Stories gibi ortaklardan ya da Home Connect Cookbook yemek kitabımızdan lezzetli yemek tarifleri arayabilir ve bağlantılı fırınlarına uygun ayarları gönderebilir. Tüketicilerimiz en iyi bulaşık ya da çamaşır yıkama programının hangisi olduğundan emin değilse Easy Start (Kolay Başlatma) asistanımız tüketicileri doğru şekilde yönlendirir.
Alet bakımı ile alakalı, markalarımız ve müşteri hizmetleri ekibimiz mümkün olan en uzun alet ömrüne ulaşmak için farklı bakım paketlerinin yanı sıra yararlı temizlik ve bakım ipuçları sunar. Alet bakımı bağlantılı aletler için uzaktan tanılamanın yanı sıra alet kurulumu, garanti süresinin uzatılması ve özel temizlik ürünleri gibi aksesuarları içerir. Bütün bunların ötesinde, kaynak tüketimini azaltmak için olağan kullanım aşaması sona erdikten sonra mümkün olan en çok aletin ve mümkün olan en fazla malzemenin yeniden kullanılması ya da geri dönüştürülmesini sağlıyoruz. Böylece, evde ve evin dışında yaşam kalitesini artırmayı hedefliyoruz.
Dünyanın her yerindeki tüketicilerimizin bugünkü ve gelecekteki ihtiyaçlarının yanı sıra deneyimlerini, tercihlerini ve karşılaştıkları zorlukları da öğrenmek için sürekli olarak çalışıyoruz. Bunlar inovasyon sürecimizin temel öğeleridir. Nicel ve nitel tüketici araştırmaları yürütüyoruz ve müşteri hizmetleri aramalarından, ürün eleştirilerinden ya da örneğin, kullanıcı deneyimi laboratuvarlarındaki ön ürün testlerinden alınan kişisel geri bildirimleri değerlendiriyoruz. Ayrıca, elde ettiğimiz sonuçları ev aletlerimizin ve hizmet çözümlerimizin geliştirilmesinde kullanmak üzere, tüketicilerimizin iznini alarak bağlantılı aletlerin kullanım verilerini analiz ediyoruz. Bu şekilde, tasarımcılar, mühendisler ve satış uzmanlarıyla iş birliği içinde çevreyle uyum halinde, yaşam kalitesini canlandırmak ve artırmak için inovasyonlar gerçekleştiriyoruz.
Kurum içi inovasyon çabalarımızın yanında alışılmış kalıpların dışına da çıkıyoruz. Başka pek çok olanağın yanında startup şirketler ile BSH arasında uzun vadeli ortaklıklar kurulmasını amaçlayan benzersiz bir yaklaşım da sunuyoruz: BSH Startup Kitchen. Ürünler, hizmetler ve üretkenlik açısından bütün işimiz için benzersiz çözümler öneren startup şirketlerle ortaklık kurmayı hedefliyoruz. Bu bizim "açık inovasyon" yaklaşımımızın bir parçası ve bizi, ürünlerimizde ve süreçlerimizde tüketici merkezli inovasyonlara yer vermek için yalın ve hızlı bir sürece götürüyor.