Tüm bunlara Mayaların yüzyıllar önceki kehanetleri tuz biber ekti ve tüm dünya 21 Aralık’ı heyecanla beklemeye başladı. Bu satırları yazarken 21.12.2012 tarihli kritik eşiği henüz aşmadığımız için halen bir nebze de olsa tedirginim, ama ben kimilerin dediği gibi “Mayalara” göre yaşamadığım veya Mayaların söylediklerini sözlük anlamıyla almadığım için 2013 yılına çok farklı ve umutla bakıyorum…
2012 yılı ne kişisel ne de markam Profilo adına baktığımda kesinlikle kötü bir yıl değildi, bilakis ödüllere boğulduğumuz ve markanın iletişim alanında parladığı yıldı. Kristal Elma ödülleriyle başlayan yılı, Digital Age’den aldığımız ödüllerle devam ettirdik ve son olarak 21.12.2012 tarihinde alacağımız Türkiye Kurumsal Sosyal Sorumluluk Derneği’nin kurumsal sosyal sorumluluk alanında ve eğitim dalındaki ödülü ile noktaladık. Şimdi 2013 yılının bu anlamda neler getireceğini yine kişisel olarak merakla bekliyorum. Bir şekilde yükselttiğimiz çıtamızı yeni alacağımız ödüllerle sürdürülebilir kılmak ve bunun sürdürülebilir bir başarı olduğunu görmek 2013 yılına dair en büyük profesyonel beklentim. Umarım ve dilerim bu konuda muvaffak oluruz.
Her zaman olduğu gibi bu yıl da işleyen bir Murphy kanunu vardı: İletişim alanında ödüllere boğulduğumuz dönemlerde bu başarı direkt satışa yansımaz. Hoş bizim durumumuzda bunun haklı başka ve somut gerekçeleri olsa da başarının her zamanki gibi gecikmeli olarak tekerrür edeceğini düşünüyorum. Bu açıdan bakıldığında da takdir edeceğiniz gibi 2013 yılından beklentilerim son derece büyük. Seneye bu zamanlar bu kehanetimde haklı çıkıp, çıkmadığımı gene hep birlikte değerlendirme şansımız olur inşallah.
2013’ten kişisel beklentim ailem adına sağlık ve sıhhatle geçmesi yönünde. Her yıl olduğu gibi bu yıl da yurtdışında ve yurtiçinde en az birer yeni yer görmek, pardon keşfetmek istiyorum. 2012’de yurtdışında Hırvatistan’ı, Bosna’yı, Karadağ’ı, Yunanistan’ı dağarcığıma ekledim – ki bunlardan en azından ikisine ömrüm yeterse daha çok gidebilmeyi istiyorum. Yurtiçinde Konya’ya ve üstelikte Şeb-i Arus döneminde gitme fırsatım oldu, iyi ki oldu. O kadar uzun yıllardır istediğim bir şeydi ki bu anlatamam, hep “Mevlana’ya sen isteyince değil, o çağırırsa gidersin derlerdi” , galiba doğruymuş. Yeni yıldan bir isteğim daha var ama onu sizinle şayet gerçekleşirse paylaşacağım. Şimdilik sürpriz olsun!
Değerli iş arkadaşlarım, takipçilerim, sevdiklerim ve sevildiklerim, 2013 yılının sizlere de tüm arzu ettiklerinizi beraberinde getirmesini istiyorum. Beklenti ve dileklerinizin boşa çıkmayacağını ve kazançlarınızın kayıplarınızdan kat be kat daha fazla olacağını umduğum 2013 yılında tüm güzellikler sizlerle olsun!
2013’te de online kalabilmek dileğiyle,
Bahriye Bayraklı Tavukçuoğlu
Head of Regional Brand Management Bosch