“Bizim evin halleri” özetim;

1) Kerem & Berke ikilisi sonunda çalacakları müzik aletlerine karar verdiler...
Kerem bey elektrogitar çalacakmış. Yoğun müzakerelerden sonra klasik gitar ile başlaması gerektiği konusunda ikna oldu. Berke bey ise bateride karar kıldılar. Sanırım rock-band kurma hayalleri bunda oldukça etkin rol oynadı. Müzikal ev atmosferimizi ve kafamın halini siz hayal edin artık:)

2) Havalar düzeldi ya; kostümler, haller-tavırlar-psikolojik atmosfer anında değişti. Bizimkiler bütün hafta sonu sokak çocukları gibi bahçede şort ve yalınayak, arkadaşlarıyla kudurdular. Sanırım oksijen çarptığı için erkenden uyuyakaldılar. Her gece uyutma savaşı verdiğim ve “uyumak çok saçma beni uyutmayın” diye ağlayan çocuklarımın uyuyakalmasına inanamıyorum ve Allah bu güzel havalardan razı olsun diyorum:)

3) Kerem’in okul ödevi olarak diktiğimiz laleler açtı! Ne kadar güzel olduklarını anlatamam...

4) Bu hafta sonu sosyal sorumluluklarımızı da yerine getirdik ve evlat edindiğimiz kedi ve köpeklerimizi özenle, sevgiyle besledik. Köpeklerimiz Mars & Hacı Hüsrev, Kedilerimiz Topitop & Siyah bu hafta sonu mükellef bir ziyafet çektiler kendilerine...

Sosyal sorumluluk...

Evet dedim ya bugünlerde kendimi harika hissediyorum diye, bu yüzden bugünkü yazımda sosyal
sorumluluktan bahsetmek istiyorum. Çünkü sosyal sorumluluk anlamında yaptığımız en ufak şey bile insana kendini çok ama çok iyi hissettiriyor. Biz de eşimle çocuklarımızı sosyal sorumlu bireyler olarak yetiştirmek için elimizden geleni yapıyor ve küçük yaşlarda bu duyguyu onlara aşılamaya çalışıyoruz.

Sosyal sorumluluk BSH markalarının en önemli önceliklerinden biri...

BSH sürdürülebilirliği ve kaynak verimliliğini temel ilke olarak benimseyen, bu alanları kurumsal vizyon ve iş modelinde resmen tanımlayan dev bir yapı.
Doğal olarak bu yaklaşım, markalarımızın üstlendiği sosyal sorumluluk projelerine de yansıyor. Her yazımda belirttiğim gibi BSH’nin en önemli stratejik hedeflerinden biri “sosyal sorumlu bir şirket olmak ve çevreye odaklanan toplumsal projeler geliştirmek”. Bu doğrultuda markalarımız doğayı korumak ve çevre bilincini yükseltmek için çok ciddi çalışmalar yapıyor.


Burçin Girit
BSH Gelişen Pazarlar Bölgesi / Türkiye, Orta Doğu, Afrika, BDT, Hindistan ve ASEAN Ortadoğu Bölgesi’nden Sorumlu Kurumsal İletişim Direktörü