Gün geçmiyor ki yeni bir güzel haber hayatımı süslemesin. Bazen dünya üzerindeki ender şanslı insanlardan olduğumu düşünüyor ve hakikaten halime şükrediyorum. Geçen haftanın beni mutlu eden haberi, Profilo’nun TMME’nin (Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi) 2012 yılı 4. çeyrek sonuçlarına göre beyaz eşya kategorisinde lider olmasıydı! Güzel haberlerin hepimizin hayatını süslemesini, motivasyonumuzu artırmasını diliyor ve esasen başarının bir tesadüf olmadığını, bilakis uzun vadeli bir yatırımın sonucu olduğunu hatırlatmak istiyorum.
“Gideceğiniz yeri bilmiyorsanız vardığınız yerin önemi yoktur.” (Bu arada bu söz bizim binamızda bir duvarda yazıyor. Bulup bana resmini gönderen ilk kişiye bir sürpriz hediyem olacak :)) |
“Stratejik düşünce ile planlamayı başaramayan şirketler, zaten başarısızlıklarını planlamıştır.”
Bahriye Bayraklı Tavukçuoğlu
Head of Regional Brand Management Bosch