Bir pazarlamacı olarak baktığımda bu satırları okuyan bir kadın tüketicinin bir kere çarşambalar konusundan eskisinden daha dikkatli olacağına eminim, çünkü kadının tavrı mutlaka “ demek çarşambaları yaşlı görünüyorum öyle mi!” deyip, kılıçlarını kuşanmak olacaktır. İlk önceleri acaba ben çarşamba günleri nasıl görünüyorum, nasıl hissediyorum sorusuna cevap aranacaktır. Bu odaklanma sonucunda bundan sonra çarşambaları daha fazla krem sürülecek ya da çarşamba sabahları kuaföre uğranacak, dolaptaki en şık giysiler giyilecektir. Bu tavır kadının kendisini daha iyi hissetmesini sağlayacak ve kısa sürede kendine ben diğer kadınlar gibi değilim ve çarşambaları onların aksine kendime çok iyi hisediyorum öz güvenini getirecektir.
Bahriye Bayraklı Tavukçuoğlu
Head of Regional Brand Management Bosch