Değerli Dostlarım,

Yaklaşık bir ay önce, yani en çok blog yazan blogger olarak kutlandıktan hemen sonra, yazılarıma iki ay ara verdiğimi fark edince mahcubiyet duydum.

Ancak hemen akabinde, soru ve yorumlarınızla beni teşvik etmediğiniz için sizi de bu gevşeme döneminin sorumluluk paydaşı yaptım.

Bloglar aslında interaktif ortamlar. Bloggerları besleyen en önemli şey okuyucularından, takipçilerinden gelen katkılar.

Lütfen beni beslemeye devam edin ki her geçen gün daha da iyi paylaşımlarda bulunabilelim. Burası bizim. Sizin ve bizim, ortak platformumuz...

Lütfen daima siz de içinde olun, katılın, karışın. Çok sesli, keyifli, besleyici paylaşımlar çıkaralım ortaya. Soru/yorum ve katkılarınızı bekliyorum:) 

Sezon kavramı yok oldu...

İşe ilk başladığım yıllarda marka çalışmaları mevsimsel yapılırdı ve “sezon çalışmaları” diye anılırdı. 

Şimdi, o “mevsimsellik” dediğimiz olgu neredeyse kalmadı! Artık ürün geldiği anda, hemen tüketiciye ulaşması ve iletişim çalışmalarının hızla yapılması gerekiyor.

Tabii ki çağımızın mecra çokluğunda bu konuda bir kısıt olmaksızın gayet rahat ilerleyebiliyorsunuz. Hummalı bir çalışmanın ardından hedef kitlenizle keyifli buluşmalar yaşıyorsunuz.  

İşte aslında yazılarıma ara vermemin bir nedeni de kendimi bu anlattığım türde faaliyetlere kaptırmam idi. Çünkü son dönemde Profilo’nun öne çıkan 3 ürünü ile ilgili harika çalışmalar yaptık:) 

Polonya’dan gelen hünerli ve becerikli Profilo Küçük Ev Aletlerimizi sizlerle buluşturduk! 

Bu yıl Profilo’da Küçük Ev Aletlerinde büyük bir lansman dönemi yaşadık. 


Mayıs ayında Polonya’da yeni satın aldığımız fabrikamızdan gelen hünerli ve becerikli ürünlerimizi gururla pazara sunduk.

Lansmanımızın ilk etabı Anneler Günü’ne denk geldi ve öncekiler gibi yine çok keyifli olan bu harika reklam filmi ortaya çıktı:)

Kampanyamız aşağıda bir örneğini görebileceğiniz advertorial’larla pek çok dergide yer aldı. Tüketicilerle buluştu. 

Dönkartlar, yer sticker’ları, hareketli afişler gibi POP (Point Of Purchase – Satın Alma Noktası) materyalleri ile mağazalarımızı süsledik, renklendirdik…


Kuvvetli bir PR (Public Relations - Halkla İlişkiler) çalışması ile lansman kampanyamızı destekledik. 

Ramazan’a hazırlandık, Profilo’dan Ramazan Lezzetleri’ni sunduk...

Göz açıp kapayıncaya kadar yarısını geçtiğimiz kutsal Ramazan Ayı’nın hepimize kutlu olmasını dilerim. Ancak tabii ki bizim çalışmalarımız aylar önce başlamıştı.

Lezzet Dergisi
ile gerçekleştirdiğimiz “Profilo’dan Ramazan Lezzetleri” uygulamamız en ilgi çeken çalışmamız oldu. Bu çalışma kapsamında günlük yayımlanan iştah açıcı yemek videoları her gün ortalama 1.000-2.000 kişi tarafından izlendi. 

Küçük ev aletleri ile ilgili çalışmalarımız yeni kampanya uygulamaları ile devam edecek. Bizi mutlaka takip edin, çok eğleneceksiniz:) 

Profilo soğutucuları Ekonomist’te 4x4 reklamlar listesinde, top 4’de...

Yaz mevsimiyle birlikte, soğutucularımız doğal olarak ön plana çıktı ve soğutucularımızla ilgili yaptığımız reklam kampanyası çok beğenildi.

Haftalarca Ekonomist dergisinin 4x4’lük reklamlar listesinde top 4’te kaldı… Kuşkusuz kampanyamızı destekleyici aktivitelerle tüketicilerimize olabildiğince pek çok kalnalda buluşturduk. 

Ve bomba! >>>Profilo’nun yeni Şefkat Projesi; “Ninni Makinası”!..

Gelelim 3’üncü konumuza… Önümüzdeki dönemde en çok ses getireceğine inandığım çalışmalarımızdan biri hiç kuşkusuz ki “Ninni Makinesi”! 

Evet, yanlış duymadınız… “Ninni Makinası”:) 


Aranızda anne-baba olanlarınız kolikli bebeklerin çektiği sancıları, uykusuz geceleri mutlaka hatırlıyorlardır… 

İşte artık Profilo sayesinde böyle bir dert kalmayacak… Çünkü “Anneliğin zor şartları varsa, annelerin Profilo’su var!” mottosuyla hareket eden şefkatli Profilo’dan. 

BEBEKLERİ KOLİK SORUNU YAŞAYAN ANNELER İÇİN TÜRKİYE’NİN İLK EV ALETLERİ ALBÜMÜ GELDİ! 

Profilo Dayanıklı Ev Aletleri, kadınların ve özellikle annelerin hayatını kolaylaştırmak için çok farklı bir şefkat projesine imza attı.

Profilo, kendi ürünü çamaşır makinesi, saç kurutma makinesi, mikrodalga fırın gibi ev aletlerinin çalışırken çıkardığı seslerin kayıtlarından oluşan bir albüm hazırladı. 

İnternet üzerinden her an her yerden (bilgisayar, tablet, cep telefonu) ulaşılabilen ve “Ninni Makinesi” adı verilen albüm, yeni anne ve babaların başa çıkmakta zorlandığı kolik bebek sendromunun giderilmesine katkıda bulunmayı hedefliyor.

Makina seslerinin bebeklere anne karnındaki ortamı anımsattığı için iyi geldiği tüm dünyada bilinen ve bu nedenle bebeği rahatlatmak için uygulanan bir yöntem. 

Biz de bu gerçekten hareketle bebekler mışıl mışıl uyusun diye Profilo Ev Aletleri’nden çıkan sesleri bir araya getirdik.

Birçok taze anne baba bebeği rahatlasın diye saatlerce fön makinesi çalıştırmış ya da bebeğini davlumbaz altında tutmuştur. Artık buna son!

Profilo’nun bu uygulaması sayesinde bebekler gereksiz elektromanyetik alanlara maruz kalmayacak, elektrik israfı yaşanmayacak ve anne-babalar yorulmayacak! 

Bizler bu konuyu yine de alanında tanınmış uzman bir bilim insanından bizzat duymak istedik ve doğrulattık.

Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Prof. Dr. Hilal Mocan da, “Bu seslerin 3-5 dakika dinletilmesinin şiddetli koliği olan bebeklerde sakinleştirici etki yaptığını” teyit etti. 

Uygulamayı indirmek için; 
Bu uygulamamıza http://www.profiloninnimakinesi.com/ adresinden ulaşabilir, bu sorunu yaşayan sevdiklerinize ve yakınlarınıza rahatlıkla ve şiddetle tavsiye edebilirsiniz.

Evet, zaman böylece, heyecanlı, coşkulu, hareketli ve verimli akıp geçti arkadaşlar…

Yazıları aksattım ama, mazeretim sağlam:) Yukarıda sadece bir kaç tanesini özetleyebildiğim harika işler için koşturuyorduk:) 

Ve yine keyifli bir paylaşımın sonuna geldim. Sanırım bir dahaki buluşmamız artık Ramazan ayı hatta bayramdan sonra olur. 

Şimdiden aileleriniz, sevdiklerinizle birlikte sağlıklı ve mutlu bir bayram geçirmenizi diliyorum. 


Benimle online kalmaya devam edin, yazıya başlarken yazdıklarımı hatırlayın, esen kalın ve bana mutlaka yazın:) 

Sevgilerimle 

Bahriye Bayraklı Tavukçuoğlu
Head of Regional Brand Management Bosch