“Allah Allah, yazanlar nasıl yazıyor?” diye sormaya başlıyor, onlara her zamankinden daha fazla saygı duymaya başlıyorsunuz. Aklınıza gelen ilk soru “acaba ne hakkında yazsam?” oluyor. Cevabı bir hayli zor bir soru bu, inanın! Hakkında yazacak çok şey olması, hangisinden başlamak gerektiğine karar vermek bile büyük bir zorluk.

Eğlenceli bir yazıya mı girişsem, yoksa şöyle bilimsel bir yazıp hava mı atsam derken, tarzınızı belirlemenin de epey sıkıntılı olabildiğini görüyorsunuz. Ben sonunda kendim gibi yazmaya karar verdim: İçimden geldiğince ve doğru bildiğimce. Aman ha, sakın kaynak kullanmayacağımı düşünüp korkmayın. Emin olun, yeri geldiğince kaynak kullanmaya özen göstereceğim, yazılarımı sizler için olabildiğince besleyeceğim. 

Başlamadan havlu mu atacak bu kız acaba diye düşünenlere kısa yoldan bilgi vereyim, başlamadan vazgeçmek bana göre değil, karakterime ters. Ama önümüzdeki dönemde “iş yoğunluğundan” ortadan kaybolma hakkımı saklı tutuyorum, bunu da bilesiniz. Aslında bu konuda size çok iş düşüyor. Nasıl mı? Kısaca yazmaya çalışayım…

Ben bu alanda birbirimizden çok etkileneceğimizi düşünüyor ve umuyorum. Beni en çok sizlerin yönlendirmesini arzu ediyorum. Elimden geldiğince bildiğim, gördüğüm ve okuduğum kadarını sizlerle paylaşırken, benim ilham perilerim olun istiyorum. En azından başlarken dile getirdiğim “ne hakkında yazayım” sorusunun cevabına ortak varabileceğimizi düşünüyorum. Yazdıklarımın sizi ilgilendiriyor olması, bu sayfanın amacına hizmet etmeleri kadar önemli. Nasıl olsa ben yazıyorum, bir yerinden mutlaka bağlantı kurarım, zaten hep işim bu olmadı mı?

Eminim birçok iş arkadaşımın pazarlama hakkında merak ettikleri vardır. İşte size fırsat! Sizden ne kadar esinlenebilirsem bu blog da o kadar şenlenecek emin olun. Bu alanın BSH çalışanlarının ortak projesi olması en büyük arzum, çünkü hep paydaşı çok olan şeylerin başarısına inanmışımdır. Bu sayfada kendinizi, merak ettiklerinizi ne kadar bulursanız o kadar iyi bir iş ortaya çıkarmış olacağım ve bu esasen benim kendime koyduğum bir başarı kriteri. 

Bana sadece bu alan için ilham vermekle kalmayacağınızı, sizden öğrendiklerimi günlük işime de aktarabileceğimi biliyorum. Belki de heyecanım bu yüzden. 

Hoş geldim ve umarım hoş bulurum! 

Bu güzel fırsatı bana sunanlara buradan teşekkür ediyorum! 

Enerjiniz yüksek, katılımınız bol ve sürdürülebilir olsun,

Bahriye Bayraklı Tavukçuoğlu
Head of Regional Brand Management Bosch