Sosyal medyada “Nasıl başladı, nasıl bitti?” diye viral bir akıma denk geldim ve hemen BSH ev aletlerini düşünerek ben de benzer bir içerik oluşturmayı kurguladım.

 

Ancak bunu yaparken akımın isminin “Nasıl başladı, nasıl devam ediyor?” olmasını daha uygun buldum😊

 

Bugün dünyanın ev aletleri pazarındaki en önemli oyuncularından biri olan BSH’nin soğutucu grubundaki serüveni, 1933 yılında fotoğraflarda gördüğünüz yaklaşık 60 Litrelik elektrikli ve “yuvarlak” BOSCH marka soğutucu ile başlamış...

 

Şimdikilerden ne kadar farklı değil mi?..

 

Sonraki yıllarda bugünkü köşeli formuna dönüşmesini sağlayan modellerinin arkasında ne çok inovasyon, teknolojik yenilik ve ne çok emek var…

 

Acaba kaçımız buzdolaplarımızın kapağını kolayca açıp kapattığımızda, içinden ilk günkü tazeliğinde çıkan gıdalarımızı birkaç saniyede alırken bu müthiş çabayı düşünüyoruz..

 

Bence düşünmeliyiz…

 

Belki de günlerce, haftalarca sabahlayan, kendini en faydalı, en ekonomik, en kolay en yenilikçi ürünlerin geliştirilmesine adamış gizli kalmış kahramanları hatırlamalıyız… Onları sık sık düşünmeli, farkında olmalıyız…

 

Tasarımcıları, sürekli değişen tüketici tercihlerini en iyi şekilde anlamaya çalışan satış, pazarlama, Ar-Ge, inovasyon ve iş geliştirme ekiplerini ve aslında onlara kahve yapan, güvenlikte saatlerce ayakta bekleyen, depoda koşturan, üretimde ter döken vb. arkadaşlarımızı da daima onurlandırmalı, motive etmeliyiz.


Bunu kuşkusuz bizler şirket içinde birbirimize yapıyoruz… Bu konularda BSH’nin son derece hassas ve insanın içini ısıtan uygulamaları var. O yüzden şirketimizi çok seviyoruz. “Biz” derken bunu içtenlikle hissederek söylüyoruz.

 

Ancak ben burada esas olarak müşteri tarafındaki “bizlere” sormak istiyorum; herhangi bir hizmet veren kişiye kaç kez içtenlikle teşekkür ettiniz?.. Kaç kez onu, ekibini takdir ettiğinizi minicik jestlerle belirttiniz…

 

Mutlaka yapmışsınızdır, ama bence daha çok ve hep yapmalıyız… Emeğe saygı, nazik olmak, takdir, teşekkür gibi tutumlar o kadar çok şeyi olumlu yönde değiştiriyor ki…

 

İspatı ürünlerimizde… BSH’nin geldiği noktada… Gurur duyuyorum🙏🏻



Bir kez daha… Hep, her zaman, daima…

 

İşte birbirimize fiziki anlamda çok yakın olamadığımız bu Pandemi döneminde ev işlerimizdeki en büyük yardımcılarımız olduklarını bir kez daha fark ettiğimiz buzdolabı, çamaşır makinesi, uzaktan bile ayarlayabildiğimiz kahve makinesi, güzel yemekler için tasarlanan mutfak makineleri gibi ev aletlerimizi ve onları geliştirenleri, bizlere ulaştıranları bir kez daha hatırlayalım istedim…

 

Tabii ki günlük ev işlerinin tamamını giderek akıllanan bu teknoloji harikası dostlarımıza devredemeyiz, ancak her geçen gün işinizi daha da kolaylaştırabiliriz. Bu tutkuyla Avrupa’nın bir numaralı ev aletleri firması olan BSH ve markaları BOSCH, SIEMENS, GAGGENAU, PROFILO, her zaman maksimum performansa, müşteri memnuniyetine odaklanır. Kaliteden ödün vermeden, mükemmel teknolojiler, özelliklerle donanmak için çalışıyor… Dün, bugün ve gelecek arasındaki köprüleri sapasağlam inşa etmeyi sürdürüyor…


134 yıllık bir firmada bunları hala hissetmek, bu müthiş sorumluluğu taşımak ve ilkelerine sıkı sıkıya bağlı olmak kolay şey değil. Sırrı, yukarıda yazdığım konularda saklı…

 

Ve bugün…

 

Yanımda, fotoğrafta gördüğünüz BOSCH soğutucu Home Connect teknolojili bir ürün ve siz evde olmadığınızda bile soğutcunuzun içinde eksikleri görmenizi, içindeki ısı derecelerinizi ayarlamanızı sağlayan yetenekler sahip😊 Şahane değil mi? Bence aynen öyle👌🏻

 

İşte tam da bu yüzden “Nasıl başladı, nasıl bitti” değil, “Nasıl sürüyor” diye değiştirdim viral akımı…

 

Kısacası; dün, bugün ve gelecekte yepyeni çözümler geliştirmeye daha da iyisine koşmaya devam edeceğiz, bizi izlemeye devam edin😊



Yeni bir yazıya kadar hoşça kalın. Maske, mesafe hijyen kuralını uygulayarak sağlığınıza dikkat edin. Birbirimize yalnızca iyi fikirler bulaştırmamız dileği ile…

 

Esen kalın.


 

Yüksel Emre Baran

Kuzey Anadolu Bölge/Perakende Satış Yöneticisi