| Şifremi Unuttum
BSH Türkiye'nin resmi blog sayfasına hoşgeldiniz
Genel Bilgi
Blog Hakkında
BSH Türkiye Kurumsal Blog ile ne yapmak istiyoruz?
Hakkımızda sayfasında ve aşağıda bazı önemli özelliklerini paylaştığımız sektör lideri,
kanaat önderi firmamızın bilgi ve deneyimlerini aktarmak,
 
Özellikle “sürdürülebilirlik”, “enerji verimliliği” ve inovasyon konularında referans
niteliğinde bir kaynak olmak,

İnsan Kaynakları ve Kurumsal İletişim açısından bakış açılarımızı, yaşadıklarımızı, siz de bilin
İstediklerimizi çalışanlarımızın, paydaşlarımızın, müşterilerimizin görüşlerini paylaşmak
 
İstiyor, sizlerin de bize katılmanızı bekliyoruz…
 
BSH Türkiye hakkında, kısaca…
1992’de kurulan BSH Ev Aletleri Sanayi ve Ticaret A.Ş. ana markaları;
Bosch, Siemens, özel markası Gaggenau ve yerel markası Profilo ile
beyaz eşya ve küçük ev aletleri üretmektedir.
 
Türkiye’nin yanı sıra Orta Asya, Ortadoğu, Kuzey Afrika ve Yakın Doğu bölgelerindeki
30 ülkenin de yönetim sorumluluğunu üstlenen BSH Türkiye,
Avrupa pazarında lider konumda, dünya sıralamasında ise 3. Sırada yer almaktadır. 
 
Tüm şirket stratejilerini enerji verimliliği ve sürdürülebilirlik üzerine kurgulayan BSH,
bu alanlarda sektör standartlarını belirleyen önemli bir lider durumundadır.
 
BSH’nin başarılarının temelinde AR-GE’ye verdiği önem yatmaktadır.
BSH Türkiye, Grubun Küresel AR-GE ağında Almanya ve Çin’den sonraki en önemli üçüncü ülkedir.
 
BSH; enerji tüketiminin azaltılması, karbondioksit salınımının sınırlandırılması gibi çalışmalarla
iklim değişimine karşı önlemler geliştirerek, önemli roller üstlenmektedir.
 
BSH’nin sattığı beyaz ev eşyalarının  %80’i  A+ ve üzeri ürünlerden oluşmaktadır.
BSH Türkiye’nin iklimi koruyan yenilikçi ürünleri sayesinde; 15 yılda buzdolabı ve
soğutucularda yaklaşık %73, bulaşık makinelerinde %50, çamaşır makinelerinde ise
%53 enerji tasarrufu sağlanmıştır. Bulaşık makineleri %60, çamaşır makineleri ise
%35 daha az su tüketirken, fırınların elektrik sarfiyatı 1999’dan bu yana %43 oranında
azaltılmıştır.
 
BSH’nin 2015 yılı hedefi ise ürünle doğrudan ilgili olmayan her türlü kaynak kullanımını
%25 oranında azaltmaktır.
 
Bunun için çalışanlardan robotlara, üretim hatlarından yönetim sistemine kadar,
tüm operasyonların her unsuru, çevresel etki açısından yeniden değerlendirilmektedir.
 
Yazdır
ABONE OL RSS RSS E-Posta E-POSTA
BLOGERLARIMIZ (Alfabetik sıra)
İSTATİSTİK
1706 gündür yayında olan
BSH Blog'da
40 BSH Blogger'ı
114 makale yazdı,
6.117.546
kez okundu,
237 yorum aldı
Son Makaleler
29.06.2017 Perspektif candır!..
12.06.2017 Sen bilirsin, hangi sü ...
26.05.2017 En güzel hediye…
23.05.2017 Her gün yeniden başlam ...
Son Yorumlar
ÜStad çok güzel yazmışsında keşke gerçektede öyle olsa. Çamaşır makinesiyle ilgili sıkıntım var. Hala çözülemedi ve ...
İnsanları, diğer canlılardan farklı olarak, bir şeyler icad etmeye iten en önemli faktör, meraktır demişti çok eskid ...
Etiketler
Sürdürülebilirlik
Gaggenau
Teknoloji
Generation BSH
Gelecek
Norbert Klein
İnovasyon
Çerkezköy
Profilo
Siemens
Bosch
İnsan Kaynakları
A+++
Enerji verimliliği
BSH
Kariyer
İletişim
Fatih Sultan Mehmet Mahallesi, Balkan Caddesi No:51 34771 Ümraniye, İstanbul – Türkiye
 
Telefon : +90 (216) 528 90 00
Fax :    +90 (216) 528 99 99
E-Mail :kurumsal.iletisim@bshg.com
Internet : https://www.bsh-group.com.tr
yüklenme süresi : sn.