| Şifremi Unuttum
BSH Türkiye'nin resmi blog sayfasına hoşgeldiniz
 
29.06.2018
2018 İlk Yarı Deneyim ve Kazanımlarım…
Hayatımızdaki gereksiz yüklerden arınıp, odaklanma gücümüzü arttırıp, az varlıkla çok daha kaliteli, işlevsel ve çok daha anlamlı bir yaşam sürmemiz mümkün mü?
>> DEVAMI
Müşteri Destek / Sıkça Sorulan Sorular
3 Yıl Garanti Kapsamındaki Ürünler
  • Buzdolapları 
  • Derin Dondurucular 
  • Otomatik Çamaşır Makinesi 
  • Kurutma Makinesi • Bulaşık Makinesi 
  • Midi Bulaşık Makinesi 
  • Fırın 
  • Mikrodalga Fırın 
  • Ankastre Soğutucu, Otomatik Çamaşır Makinesi, Bulaşık Makinesi, Fırın, Mikrodalga Fırın  
  • Gazlı Şofben 
  • Klimalar 2 Yıl Garanti Kapsamındaki Ürünler 
  • Küçük Ev Aletleri 
  • Midi Fırın 
  • Ocak (Solo/Ankastre) 
  • Aspiratör/Davlumbaz (Solo/Ankastre) 
  • Süpürgeler 
  • Kişisel Bakım Ürünleri 
  • Elektrikli Termosifon (220v) 
  • Ani Su Isıtıcı
Bosch temizlik ve bakım ürünleri, cihazınızın ömrünü uzatmak ve ilk günkü görüntüsünü korumak için en güvenilir çözümdür. Bosch temizlik ve bakım ürünleri hakkında bilgi almak ve sipariş vermek için, profesyonel ekibiyle 7 / 24 hizmet veren 444 6 333 Bosch Çağrı Yönetim Merkezi’ni arayabilirsiniz. Siparişleriniz en kısa sürede zahmetsizce adresinize teslim edilir.
Fatura tarihinden itibaren 6 aylık süre içerisinde yetkili servislerimizden 4 yıl ek garanti satın alabilirsiniz.

Ek garanti belge satışı aşağıda yer alan ürünlere yapılmaktadır.  
  •  Buzdolapları (Tezgah altı/mini buzdolapları ve gardırop tipi buzdolapları, "A Cool hariç) 
  •  Derin Dondurucular (Tezgah altı /mini dondurucular hariç) 
  •  Otomatik Çamaşır Makinesi 
  •  Kurutma Makinesi 
  •  Bulaşık Makinesi 
  •  Fırınlar 
  •  Ankastre Ürünler (Buzdolabı, Fırın, Çamaşır ve Bulaşık Makinesi)
Yetkili servislerimiz ile ilgili iletişim bilgilerine çağrı yönetim merkezinden ya da www.bosch-yetkiliservisi.com adresinden ulaşabilirsiniz.
Aksesuarlar hariç değişen malzemelerin garanti süresi 1 yıldır. Garanti dahilindeki cihazın parçası değişirse, cihazın garantisi ne zaman biterse parçanın garantisi de o zaman biter.
www.siemens-home.com
www.gaggenau.com
www.bosch-home.com
www.profilo.com.tr
Montajı olan ürünlerde montaj fişi garanti sürecini başlatır. Montajı olmayan ürünlerde,Ürünün teslim tarihinden itibaren garanti süresi başlar, Cihazın garanti belgesi üzerindeki "ürün teslim(irsaliye) tarihi ", garanti başlangıç tarihi kabul edilir,
444 55 33'tür
444 77 66'dır
444 66 88'dir
444 63 33 dür
Sorunuzu aşağıdaki alanları doldurarak bize iletebilirsiniz (En fazla 250 kar.)
Ad Soyad *
E-mail *
Web Sitesi
250
 
ABONE OL RSS RSS E-Posta E-POSTA
BLOGERLARIMIZ (Alfabetik sıra)
İSTATİSTİK
2068 gündür yayında olan
BSH Blog'da
41 BSH Blogger'ı
114 makale yazdı,
6.328.143
kez okundu,
250 yorum aldı
Son Makaleler
29.06.2018 2018 İlk Yarı Deneyim ...
09.05.2018 Geleceğe Hazırlık
05.01.2018 Elveda geçen sene, mer ...
05.01.2018 Camı açın ve derin der ...
Son Yorumlar
İş ve özel yaşama ait çok güzel yorumlar ve tespitler yapmış benim azimli ve çalışkan biricik kardeşim.Ben de bundan ...
Merhaba Sous vide poşetlerine ve vakumlama makinesine nereden ulasabiliriz
Etiketler
Bosch
BSH
Sürdürülebilirlik
Gelecek
Generation BSH
Siemens
İnovasyon
Gaggenau
İnsan Kaynakları
Kariyer
Çerkezköy
Teknoloji
Norbert Klein
A+++
Profilo
Enerji verimliliği
İletişim
Fatih Sultan Mehmet Mahallesi, Balkan Caddesi No:51 34771 Ümraniye, İstanbul – Türkiye
 
Telefon : +90 (216) 528 90 00
Fax :    +90 (216) 528 99 99
E-Mail :kurumsal.iletisim@bshg.com
Internet : https://www.bsh-group.com.tr
yüklenme süresi : sn.