| Şifremi Unuttum
BSH Türkiye'nin resmi blog sayfasına hoşgeldiniz
Marka Elçileri Oryantasyon Programı 2013
Marka Elçileri Oryantasyon Programı 2013
“Marka Elçileri Oryantasyon Programı” nedir? 20 üniversitedeki marka elçilerimizle, üniversite öğrencileri arasındaki bilinirliğimizi arttırmayı ve onlara daha yakın olmayı amaçlıyoruz. İki günlük yoğun bir oryantasyon programı sonrası üniversitelerine geri dönen elçilerimiz geniş kitlelere ulaşarak firmamızı, staj olanaklarımızı ve 2 günlük kamp programını içeren Generation BSH Kariyer Verimliliği buluşmamızı arkadaşlarına anlatıyorlar. Aynı zamanda üniversitelerde ilgili başvuruları toplayan ve BSH İnsan Kaynakları’na ileten ilk yüzler. Bu yılki marka elçilerimizi de 29-30 Ocak’ta ağırladık. Birinci günlerini Ümraniye Genel Merkez’de BSH’yi, staj programlarını ve görev tanımlarını öğrenerek geçiren elçilerimiz; ikinci gün Çerkezköy’deki üretim tesislerimizi yakından görme fırsatı yakaladılar.


ORYANTASYON PROGRAMIMIZ SONRASI MARKA ELÇİLERİMİZİN YORUMLARI

Ergin Keleş, Karadeniz Teknik Üniversitesi BSH Marka Elçisi

BSH, BSH’ye gelene kadar benim için sadece bir kısaltmaydı. Bosch ve Siemens markalarını tabii ki herkes gibi biliyorum. Ancak BSH kısaltmasının bu iki dev markayı temsil ettiğini bilmiyordum. Şirketin Türkiye’de çok büyük bir fabrikası olduğunu, hatta bu fabrikanın BSH ‘nin dünyadaki en büyük üretim tesisi olduğunu öğrendim. BSH’nin kurumsal bir şirket olduğunu, kurumsal şirketin ne demek olduğunu, Kurumsal İletişim Müdürünüz ve CSO’nuzdan bizzat öğrenme şansı yakaladım.

Faruk Taşbaşı, İnönü Üniversitesi BSH Marka Elçisi

BSH’nin Türkiye’de ki en iyi şirketlerden bir tanesi olduğunu çok iyi anladım. Çalışanlarına verdiği önem ve kalitesiyle eşsiz olduğunu düşünüyorum. İyi ki biz oradaydık, iyi ki seçilmişiz ve iyi ki varsın BSH diyorum.

Mehmet Doğan, Harran Üniversitesi BSH Marka Elçisi

Üniversitemde karşılaşacağım “ BSH nedir? ” sorusuna vereceğim cevap şöyle olur;

Ev aletleri üretiminde Avrupa’nın birinci, Dünya’nın ise üçüncü büyük markasıdır. BSH Türkiye, ana ortakları Alman Bosch ve Siemens markaları, özel markası Gaggenau ve yerel markası Profilo olan bir çatı markadır. Kurumsal bir yapıda olması ve bu durumun sağladığı rahat çalışma ortamı, çevrecilik anlayışıyla kurulmuş fabrikaları,ürettikleri ev aletlerinde kalite ve enerji verimliliğini esas alması ve biz üniversite öğrencilerine sağladıkları staj imkanı ile öğrencilerin iş hayatına adaptasyon sağlamalarına yardımcı olması ile diğer markalardan farklıdır.

Merve Erdoğan, Samsun On Dokuz Mayıs Üniversitesi BSH Marka Elçisi

BSH denildiği zaman artık aklıma huzurlu bir çalışma ortamı, samimiyet, dürüstlük ve son olarak da güvenilirlik geliyor. Bu özelliklere sahip olan bir firma zirveyi hak ediyor.

Oryantasyona katılmadan önce bende bir çekingenlik mevcuttu böylesine büyük bir firmanın yöneticilerinin yapacakları konuşmaların tamamen ciddi, bizlerle konuşurken seviyeli, gülümsemelerin eksik olduğu bir şekilde bekliyordum. Ama bendeki gerginliğin tam anlamıyla yersiz olduğunu ilk karşılandığım anda hissettim. Çok içten bir gülümsemeyle karşı karşıyaydım ve bu ufacık gülümseme güveni, samimiyeti yansıttı.

 

 

Mesut Özer, Yıldız Teknik Üniversitesi BSH Marka Elçisi

BSH, iş hayatının profesyonelliği ile aile ortamının samimiyetini bir arada bulunduran, çalışanlarına rahat çalışma şartlarını sağlamayı benimsemiş global bir şirket. Yenilikçi, girişimci ve sorumlu kişileri bünyesinde bulunduran BSH, kendini kısıtlamak istemeyen, hep bir adım önde olmak isteyenlerin ilk adresi.

Geleceğe yön verecek olan öğrencileri de unutmayan BSH Grubu, farklı bir çok staj imkanıyla öğrencilerin kariyerlerini planlamasına yardımcı oluyor.

Ömer Özlü, Gaziantep Üniversitesi BSH Marka Elçisi

Uçaktan indikten sonra, tatlı-garip bir duygu ile bindim servise. Serviste, Türkiye’nin pek çok yerinden gelmiş marka elçileri vardı. Hepsi de buraya geldiğine göre, ne kadar donanımlı insanlardır diye düşünmekten alamadım kendimi. BSH şirket binasından içeri girerken bir heyecan kaplamıştı içimi. Sonuçta geldiğimiz yer fazlasıyla önemli bir yerdi ve binaya girerkenki ‘ben’  ile çıkarkenki ‘ben’ arasında farklar olacaktı şüphesiz. İkinci gün yapılan fabrika gezisi, diğer arkadaşlar için gerçekten çok farklı olmuştur eminim. Benim içinse, hem çalışma ortamı hem çalışanları hem de devasa üretim tesisleriyle gerçekten beni hayran bırakan bu fabrikalarda geçirdiğim güzel staj günlerimi hatırlama fırsatı oldu.

Sevil Özdil, Atatürk Üniversitesi BSH Marka Elçisi

İlk gün kendimizi tanıtırken çok heyecanlandım, çok da belli olmuştur. Söyleyeceğim şeyleri bile

unuttum. Olumlu sonucun geldiği gün bir şeylerin değişeceğini ve farklı bir hayata merhaba diyeceğimi sezmiştim çünkü.

BSH taze fikirli,aktif gençleri kendi ailesine katmak için can atıyor bence. Ailesi diyorum

çünkü ana merkez binasından fabrikasına kadar uzanan kocaman bir aile gördüm

ben. Fabrika, şirket, yemek, otel muazzamdı. Sizler muazzamdınız...O gün bizim için elinizden geleni yaptınız, sıra BİZDE !!!  

 

Tuçe Aygün, Hacettepe Üniversitesi BSH Marka Elçisi

Geçirdiğimiz iki gün boyunca şirket yöneticileri ile tanışmak ve BSH 'yi onların  tecrübeleri ile tanımak benim adıma  büyük bir şans oldu. Akşamında hep  birlikte sohbet ederek  geçirdiğimiz yemek de  çok  güzel  düşünülmüş bir  organizasyondu.
İkinci gün fabrika  gezisinde ise  şirket hakkındaki iyi düşüncelerimin bir kat  daha arttığını rahatlıkla söyleyebilirim. Aslında  bir işletme  öğrencisi olmama ve  üretim konusunda  çok teknik bilgiye  sahip olmamama rağmen titizlikle işleyen sisteme hayran kaldım.
Bu iki gün sonunda BSH ile  ilgili görüşlerimi özetlersem; "Mezun olduktan sonra  böyle  bir şirkette çalışmalıyım."

Yüce Ülker, Sabancı Üniversitesi BSH Marka Elçisi

Özellikle sunumdaki bir şey çok dikkatimi çekti ve bence tam anlamıyla doğru bir tanımdı,           “ Belirli sınırlar içinde, tamamen özgürsünüz” denmişti ve açıkçası ben de tam anlamıyla bunu gözlemledim.  Çünkü, iş hayatı olarak baktığımızda tabii ki kurumsal bir firma olmasından kaynaklanan çok net kurallar var ama bunun dışında bu firmada projelerinize önem verildiği, düşünceleriniz önemli olduğunu hissediyorsunuz.

Melis Karakadıoğlu, Ortadoğu Teknik Üniversitesi BSH Marka Elçisi

Oldukça verimli geçen bir stajın ardından okula döndüğümde, bünyesindeki markalar dünyaca tanındığı halde BSH adının aynı derecede bilinmediğini görmek şaşırtıcıydı. Benim gibi ODTÜ öğrencisi olan arkadaşlarımın da böyle büyük bir oluşum içinde olmaları gerektiğini düşündüğümden onlara BSH’yi anlatmaya başladım.

Benim için BSH, kurumsal, mükemmeliyetçi, her şeyi kendi çerçevesi sınırlarında tutarak en iyi şekilde yapmayı amaç edinmiş; ancak tüm bu profesyonelliğin yanında samimi, eğlenceli ve gençlere kapılarını ardına kadar açmış bir şirket. Hem mühendislik öğrencileri hem de işletme, iktisat gibi bölümlerde okuyan öğrenciler için kesinlikle görülmesi gereken bir ortam. BSH ile çalışmak büyük bir fırsat.

Zeynep Temel, Akdeniz Üniversitesi BSH Marka Elçisi

Bizi karşılamanız, ağırlamanız, her birimizle ayrı ayrı ilgilenmeniz ve her şeyden önemlisi güler yüzünüz beni eğitime bağlayan en büyük etken oldu. Öğrencilerin de çok güzel işler başarabileceğini, kendilerini gösterebilecekleri bir ortam sağlamanız bizlere yeteri kadar özgüven sağlıyor. Her şey için çok teşekkür ederim. Birlikte güzel işler başarmak dileğiyle…

Ali Dindar, Dokuz Eylül Üniversitesi BSH Marka Elçisi

Bu iki gün boyunca her gelen BSH yetkililerinin bizlere söylediği BSH kültürünü anlatan ipuçları vardı. Bunlardan benim en çok dikkatimi çekenlerden bir tanesi "Doğruluk". Özellikle Sayın Grünberg konuşmasında sık sık bu değerin öneminden bahsetti. Her türlü ilişkilerde (kişisel ve kurumsal), yasalara ve kurallara uyarak işlerin gerçekleştiğini ve bu değerin önemli olduğunu görebiliyorsunuz.

Vedat Elibal, Dicle Üniversitesi BSH Marka Elçisi

Böylesine büyük bir marka ile tanışmayı ve marka elçisi olarak seçilmeyi bundan sonraki hayatımda  iyi değerlendirmem gereken bir fırsat olarak görüyorum. Daha fazla para kazanmanın en önemli gündem olduğu, doğanın ve insanın hiçbir şekilde gündemlerinde olmadığı bir şirket profilinden oldukça uzak bir dev şirket profili ile karşılaştım.

Ahmet Yıldırım, Çukurova Üniversitesi BSH Marka Elçisi

BSH dediğimiz zaman artık sadece aklımıza Bosch ve Siemens gelmiyor , Gaggenau gibi bir markanın da bu firmanın bünyesinde olduğunu da pekiştirmiş oldum. Bunu daha önceden araştırıp gitmiştim fakat canlı canlı üretim aşamasını görebilmek de keyifli oldu. Açıkçası üretim aşaması evet çok profesyonel ama lojistik ve depolama kısmının da bu kadar mükemmel büyük olacağını tahmin edemiyordum.

Kısa ve öz özetlenecek olur ise; BSH beklediğimin üzerinde bir verim bıraktı bende 2 günde. Kurumsallık ve eğlence bir o kadar bütünleşmiş ki her aşamada bunu hissedebiliyorsunuz.

Gürsoy Akar, Uludağ Üniversitesi BSH Marka Elçisi

Gün boyu farklı departmanlarda görevli kişilerin bizlere kendi bölümlerinde işleyişleri ve deneyimleri anlatması bizlerin BSH’nin kurumsal yapısını daha iyi anlamamıza faydalı oldu. Bizlere bu imkanları tanıdığınız için teşekkür ediyorum.

Seçkin Gökçe, İstanbul Teknik Üniversitesi BSH Marka Elçisi

Fabrika ziyaretinde BSH firmasının son derece modern tesislerinde üretimde ne denli ileri noktalarda olduğunu görme fırsatım oldu. Açıkçası üretimde yer alan geniş ürün yelpazesi ve AR-GE’ye bu kadar önem verdiğini görmek bir mühendislik öğrencisi olarak beni mutlu etti. Çünkü BSH, çoğu mühendisin hayali olan teknik alanda gelişim ve de bir şeyler oluşturma imkanını sağlıyor.

Betül Erkan, İstanbul Üniversitesi BSH Marka Elçisi

Oryantasyona gelmeden önce ön yargılarım vardı. BSH gibi büyük bir şirketin bizi ne kadar dikkate alacağı ve bizimle ne kadar ilgileneceğini ile ilgili sınırlarım vardı. Düşündüğümün çok ötesinde, sıcacık bir ortamla karşılaştım. Evimdeymişim hissi yarattı bu sıcaklık. BSH hem fabrikada hem de genel merkezde bambaşka bir dünya kurmuş. Çalışanların tavırları çok kibar ve bir o kadar da içtendi. Herkes sanki bize yardım etmek için etrafımızda döndü iki gün boyunca. Mükemmel bir şeydi bu. Dikkatimi geçen başka bir unsur da çalışanların yüzündeki mutluluk ve güven ifadesiydi. Sevdiğin bir işi, güvendiğin bir iş yerinde yapmak kadar büyük bir şans yoktur herhalde. BSH çalışanları için bu yüzden şanslılar diyebilirim.

Berkay Sevdi, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi BSH Marka Elçisi

Türkiye'de ilk Ar-Ge Merkezi sertifikasına sahip olan BSH Türkiye' de her gün 3 patentli buluşa imza atılıyor ve dünyaya ihraç ediliyor. Ayrıca insan odaklı ve çevreye en fazla saygı gösteren  firmalardan diyebiliriz. Genel merkezde ve fabrikada, insana ve çevreye saygıya her zaman şahit olabiliyorsunuz.

İki günlük oryantasyon boyunca BSH bünyesinden önemli insanlarla fikir alışverişi yapma imkanı buldum ve BSH’de ya da BSH gibi büyük, çalışanına önem veren bir firmada çalışmak yönünde düşüncelerim gelişti.

Can Yanpar, Marmara Üniversitesi BSH Marka Elçisi

BSH ve Uniclub eşliğinde ikincisi gerçekleşen BSH BA çalışmasının bu seneki oryantasyonu yine eğitici ve eğlenceli idi. Gün içerisinde gerçekleşen oturumlarda edinilen bilgiler ışığında, önümüzdeki 4 aylık süreçte BSH’nin ‘’İlk Tercih Olma’’ vizyonuna uygun kalifiye üniversiteli arkadaşları bünyemize katmaya çalışacağız. Önümüzdeki dönemde çok güzel işler çıkaracağımıza inancım tam. En yakın zamanda tekrar görüşmek üzere.

Emre Karaduman, Yüzüncüyıl Üniversitesi BSH Marka Elçisi

Avrupa’ da alanında pazar lideri olan, 49 ülkede 70 şirketi bulunan ve tam 700 Milyon yatırımla Türkiye’ nin yabancı yatırımlı en büyük beyaz eşya şirketi olan BSH; elbette gücünü 45.000 kişilik ailesinden, prestijini ise sahip olduğu 13 markadan sağlıyor.

Kimi şirketlerde kârın arkasına saklanan müşteri memnuniyeti BSH’de asıl amaç. Artık benim de ferdi olduğum BSH ailesinin CEO’ su Norbert Klein da buna dayanarak şirketin vizyonunu “Müşteri, bayii, tedarikçi ve çalışanların ilk tercihi olmak” olarak açıklıyor.

 

 

Yazdır
ABONE OL RSS RSS E-Posta E-POSTA
BLOGERLARIMIZ (Alfabetik sıra)
İSTATİSTİK
1706 gündür yayında olan
BSH Blog'da
40 BSH Blogger'ı
114 makale yazdı,
6.117.530
kez okundu,
237 yorum aldı
Son Makaleler
29.06.2017 Perspektif candır!..
12.06.2017 Sen bilirsin, hangi sü ...
26.05.2017 En güzel hediye…
23.05.2017 Her gün yeniden başlam ...
Son Yorumlar
ÜStad çok güzel yazmışsında keşke gerçektede öyle olsa. Çamaşır makinesiyle ilgili sıkıntım var. Hala çözülemedi ve ...
İnsanları, diğer canlılardan farklı olarak, bir şeyler icad etmeye iten en önemli faktör, meraktır demişti çok eskid ...
Etiketler
Generation BSH
Sürdürülebilirlik
Enerji verimliliği
Gelecek
Bosch
Çerkezköy
Gaggenau
Teknoloji
Kariyer
Profilo
İnovasyon
Norbert Klein
A+++
İnsan Kaynakları
Siemens
BSH
İletişim
Fatih Sultan Mehmet Mahallesi, Balkan Caddesi No:51 34771 Ümraniye, İstanbul – Türkiye
 
Telefon : +90 (216) 528 90 00
Fax :    +90 (216) 528 99 99
E-Mail :kurumsal.iletisim@bshg.com
Internet : https://www.bsh-group.com.tr
yüklenme süresi : sn.