Pop-Art akımının en önemli temsilcilerinden olan ve başlığa aldığım sözü söyleyen efsane Andy Warhol, bunu söylerken beni mi düşünmüştü bilmem ama, an itibarıyla 130.000’e yakın kişi tarafından okunan, 23 makale yazmış bir blogger olarak, müsaadenizle kendimi “ünlüler” kervanına alıyorum :).

Dile kolay makale başına ortalama 6 bin okuyucum var. Bazı gazete, dergi, kitap yazarlarının dahi bu sayılara ulaşamadıklarını bildiğimiz; yeni, çılgın, dijital dünyada bir blogger olarak ben de varım diyorum!

İyice havaya girersem, bu paragrafın, bu koşullarda şöyle bitmesi beklenir ve uygun olacaktır; “Beni sizler var ettiniz aziz okuyucularım, sağ olun, var olun. Okuyan gözleriniz, anlayan beyinleriniz, hisseden yürekleriniz dert görmesin efendim”… 

Çoğunuz yukarıdaki cümlemle sevgili Zeki Müren’in, o bir neslin çok iyi hatırladığı seslenişini hatırladınız değil mi? Rahmetle analım ve devam edelim. 

Şaka bir tarafa; gerçekten tüm okuyucularıma çok teşekkür ederim. Böylesine interaktif bir ortam paylaşmak müthiş keyifli, besleyen, motive eden bir duygu.

Hepinize hararetle blogger olmayı, yazmayı öneririm… Kim bilir, hepinizde ne hikayeler, ne bilgiler, ne cevherler var? Lütfen aktarın onları… Hepimiz öğrenelim, çoğalalım…
Bu arada yeri gelmişken dijital dünyada sadece blog da değil, sosyal medyanın diğer popüler platformlarında da olduğumu belirtmek isterim.

Merak edenler için linkleri ile birlikte adreslerim; Linkedin, Facebook, PinterestTwitter ve Instagram

Kısacası yeniçağın dijital ve sosyal insanı olmak yolunda epey yol kat etmiş durumdayım. Hepinizi sayfalarıma beklerim :) ve tabii ki ben de sizleri ziyaret etmek, neler yapıyorsunuz bakmak, öğrenmek isterim… 

Hayat paylaştıkça güzel!..  Ve #Profilo Annelere Sesleniyor…

Hal böyle olunca röportaj, proje ve “bir şeyler, projeler, söyleşiler yapalım” tekliflerinin ardı arkası kesilmiyor.

Özellikle pazarlama alanındaki çalışmalarım konusunda, öğrenciler, KOBİ sahipleri, yöneticiler, medya mensupları, sektör oyuncuları gibi çok farklı kurum ve kişilerle etkileşimde oluyorum. 

BSH Türkiye Kurumsal Blogunun en çok yazan ve okunan blogger’larından biri, aynı zamanda Profilo Pazarlama Müdürü olarak, son dönemlerdeki hem kişisel hem de kurumsal ve marka açısından yaşadığımız harika yükselişi ve ivmeyi tek bir şeyle izah edebiliyorum; başarı birlikte ürettikçe ve paylaştıkça çoğalıyor. Kazanma, başarma duygusu etkileşimle büyüyor. 

İşte onlardan bir örnek; Türkiye’nin pazarlama alanındaki en önemli yayınlarından biri olan Marketing Türkiye’nin son sayısında (Eylül 2014) yer alan röportaja burada, büyük bir mutlulukla yer veriyorum. Emeği geçenlere yürekten teşekkür ediyorum…

Aşağıdaki sayfa fotoğraflarına tıklayıp keyifle okumanızı diler, yorumlarınızı, sorularınızı beklerim…
Bitirirken online kalalım, paylaşalım ve harika geçmesini dilediğim sonbahara, açılan yeni öğrenim dönemine merhaba diyelim :).

Bahriye Bayraklı Tavukçuoğlu 
Head of Regional Brand Management Bosch