1924 yılından bu yana her yıl 3-5 Eylül tarihleri arasında Almanya- Berlin’de düzenlenen IFA, bu yıl COVID-19 nedeniyle yarı fiziksel (tüm sağlık ve güvenlik önlemleri alınmış olarak) yarı online etkinliklerle gerçekleşti.

 

Fuara katılan tüm sektör temsilcileri ve ziyaretçiler için de bir ilk yaşandı. Bir anlamda online-offline bir arada hibrid, çok başarılı-verimli bir fuar gerçekleşti.

 

Biz de BSH Group olarak her yıl olduğu gibi titiz, heyecanlı hazırlıklarımızla hem fiziksel hem online stand’larımızda ve etkinliklerimizde, markalarımız Bosch, Siemens, Gaggenau ve Neff ile IFA’da keyifle yer aldık.

 

Pendemi’ye rağmen hayatın durmaması, etkinliğin farklı bir yapıda da olsa sürmesi hepimizi mutlu etti çünkü böyle buluşmalara ihtiyacımız var. Hem tüketicilerimizle hem paydaşlarımızla hem sektördaşlarımızla bir araya gelmek ve yeniliklerimizi sergilemek, gelecek planlarımızı, stratejilerimizi anlatmak hem de farklı sektörlerin yaptıklarını, yapacaklarını öğrenerek yeni iş birliği fırsatlarına ulaşmak, motivasyonumuz için çok önemli.




BSH olarak biz de bir kez daha, Eylül’ün ilk haftasında bu açıdan özellikle önem verdiğimiz ve bütün sene heyecanla beklediğimiz IFA’da, ekosistemimiz ve tüketicilerimizle önemli haberler, yenilikler paylaştık…

 

İşte ben de sizlere bu ilk blog yazımda BSH’nin IFA 2020 faaliyetlerine dair kısa bir özet paylaşacağım. Bakalım beğenecek misiniz?

 

Özetime başlarken bir kez daha vurgulamak isterim ki BSH Ev Aletleri olarak bizim tüm temel vizyonumuz; Tüketicilerimizin evlerindeki yaşam kalitesini sürdürülebilir şekilde yükseltmek ve bunu yaparken onlardan ilham almak…

 

Bütün faaliyetlerimizin, inovasyon, Ar-Ge çalışmalarımızın üzerine inşa edildiği temel değerlerin özünü; işte şu kısacık cümle oluşturuyor; “Evinizeki yaşam kalitesini arttırabilin diye sizden ilham alıyoruz…

 

Pandemide mutfaklar ailenin merkezi, buluşma üssü haline geldi!..

 

Yemek yaparken paylaştığımız ve birlikte zaman geçirdiğimiz mutfak, özellikle COVID-19 sonrası, aile yaşamımızın merkezi haline geldi. Bu nedenle biz de evde, insanların yaşamlarını sürdürülebilir şekilde iyileştirmeye yönelik vizyonumuz doğrultusunda, IFA'da öncelikle mutfak için yenilikçi ürünlerimizi ve kişiselleştirilmiş hizmetlerimizi sunduk.

 

BSH Grubu, 2020’nin ilk yarısında buzdolabı, derin dondurucu ve küçük ev aletlerine artan talep ile birlikte önemi yükselişe geçen mutfağı, taze meyve ve sebzelere, sağlıklı beslenme trendlerine artan merakı dikkate alarak; IFA 2020’de mutfak için pek çok yenilikçi ürün ve hizmet tanıttık.

 

Örneğin “Geleceğin bulaşık makineleri” dediğimiz yeni serimiz bu yıl IFA’nın yıldızları arasındaydı.




IFA 2020 Özel Üretimde Dünya Prömiyerini yaptığımız yeni nesil bulaşık makinelerimiz, tamamen yeniden tasarlanan özellikleri ve internete bağlanabilme işlevleriyle büyük ilgi gördü.

 

Tüketicilerin bireysel rutinlerine uyum sağlamayı öğrenebilen, akıllı ve kablosuz sistem güncellemesi alabilen bulaşık makinelerimizdeki “Zeolit” kurutma teknolojisinin sağladığı maksimum tasarruf özelliği takdirle karşılandı.

 

Yeni nesil bulaşık makineleri; %25’e kadar genişleyebilen iç tasarımları, küçük mutfak eşyaları için ayrılan üçüncü bölümleri ve değerli camların bile güvenli şekilde yıkanabildiği kısımlarıyla çok sayıda akıllı ve verimlilik arttırıcı çözüm sunarak, şimdiden kalpleri kazandı.

 

Daha fazla konfor ve rahatlık için akıllı yenilikler…

 

Biliyorsunuz BSH, 2014 yılında üç milyondan fazla bağlı cihaz ve her geçen gün artan 42 ortak ile dünya çapında ev aletlerine yönelik en büyük ekosistemi ve çok sayıda markaya hizmet veren dijital platformlardan biri haline gelen Home Connect’i başlatmıştı.

 

Şu anda ve şimdilik; 40 ülke ve 25 dilde kullanılan devasa bir platforma dönüşen Home Connect, aletlerin yalnızca uzaktan kontrolünden çok daha fazla şey yapabilen müthiş akıllı, interaktif bir asistan. Home Connect ile yaşamı kolaylaştıran pek çok mutfak görevi tanımlanabiliyor.